Ponad 30 tekstów napisali uczestnicy 4. edycji projektu Świdnickie Recenzje Muzyczne. Rekordowa liczba zgłoszeń do konkursu wysoko ustawiła poprzeczkę dla najlepszych autorów. Ich prace ocenione przez jury utworzyły TOP 10 najlepszych polskich albumów z lat 2018-2019.
Oto 10 najlepszych recenzji w kolejności alfabetycznej wg nazw artystów:
Black River “Humanoid” (autorka recenzji Monika Barańska)
Daria Zawiałow “Helsinki” (autorka recenzji Helena Pietrzak)
Kisu Min “Dry Shampoo” (autor recenzji Adrian Holecki)
Kwiat Jabłoni “Niemożliwe” (autor recenzji Radosław Duszyński)
Limboski “Ucieczka Saula” (autorka recenzji Aleksandra Galant)
Nocny Kochanek “Randka w ciemność” (autor recenzji Krzysztof Pietrzak)
Pokahontaz “Renesans” (autor recenzji Igor Ryglowski)
Słoń “Mutylator” (autorka recenzji Natalie Śliwa)
Taraban “How the East Was Lost” (autor recenzji Arkadiusz Antczak)
Truchło Strzygi “Pora Umierać” (autor recenzji Jacek Czarnecki)
Zwycięskie teksty oraz muzykę i teledyski zrecenzowanych wykonawców znajdziesz tutaj: http://bit.ly/wynikiSRM2019. Najlepsi autorzy otrzymają po 100 zł a opisani w ich recenzjach wykonawcy zostaną zaproszeni do Świdnicy. W ramach poprzednich edycji konkursu Świdnicki Ośrodek Kultury zorganizował aż 15 koncertów.
Zwycięzców wybrało jury w składzie: Anna Rudnicka (dyrektor ŚOK), Artur Rawicz (cgm.pl), Bartosz Łabuda (koordynator projektu ŚOK)
Pozostali wykonawcy, których płyty zostały zrecenzowane i zgłoszone do konkursu: Baranovski „Zbiór” / Bedoes „Opowieści z doliny smoków” / Dawid Podsiadło „Małomiasteczkowy” / Dwa Sławy „Coś Przerywa” / Ero „Elwis Picasso” / Happysad „Rekordowo Letnie Lato” / Hope „Name It” / Jan-Rapowanie „Plansze” / KAT „Without looking back” / Miuosh Smolik NOSPR / Pablopavo „Marginal” / Pidżama Porno „Sprzedawca Jutra” / Ralph Kamiński „Młodość” / Sarius „Pierwszy Dzień Po Końcu Świata” / Superhuman Like Brando „Superhuman Like Brando” / The Dumplings „Raj” / Tuzza „Fino alla fine”