Świdnickie Recenzje Muzyczne to projekt, który ma umożliwić fanom muzyki wpływ na repertuar koncertowy Świdnickiego Ośrodka Kultury. Wnioski można składać w formie… autorskich recenzji płytowych! Na autorów 10 najlepszych czekają nagrody i szansa na przyjazd ulubionego wykonawcy. Koncerty zrealizowane w ramach I edycji to Dawid Kwiatkowski, Janusz Radek, Luxtorpeda, Kat z Romanem Kostrzewskim i Kortez. (szczegóły i harmonogram projektu)
Zapraszamy do udziału w warsztatach pisania recenzji płytowych, które odbędą się w wybranych szkołach średnich.
SZKOŁY BIORĄCE UDZIAŁ W PROJEKCIE:
(ze względu na ograniczoną ilość miejsc, obowiązują bezpłatne zapisy do 3 lutego)
II Liceum Ogólnokształcące (zapisy w sekretariacie)
III Liceum Ogólnokształcące (nabór zakończony)
Zespół Szkół Budowlano-Elektrycznych (ostatnie miejsca!)
Zespół Szkół Ekonomicznych (zapisy u Pana Roberta Kukli, lub mailowo r.kukla@sok.com.pl)
Zespół Szkół Mechanicznych (zapisy w bibliotece u Pani Heleny Pietrzak, lub mailowo bib_zsm@o2.pl)
Warsztaty skierowane są wyłącznie do uczniów szkół biorących udział w projekcie!
Warsztaty potrwają przez 2 dni (6-7 marca), po 3 godziny każdego dnia.
O PROWADZĄCYCH
Jarek Szubrycht
Dziennikarz, redaktor naczelny „Gazety Magnetofonowej”, kwartalnika o polskiej muzyce. Prowadzi również portal Red Bull Muzyka i współpracuje z tygodnikiem „Polityka” (wcześniej m.in. z „Przekrojem”, „Machiną”, „Dziennikiem”). Autor książek o zespołach Slayer i Vader, a także o Maryli Rodowicz, Czesławie Mozilu i Jerzym Fedorowiczu. Właściciel firmy Trzecie Ucho. Koncentruje się na obszarze, na którym spotykają się muzyka, marketing i media. Do jego klientów należą m.in. OFF Festival Katowice i EXIT Festival. Fani muzyki metalowej znają go z zespołu Lux Occulta.
Tomek Doksa
Przygodę z profesjonalnymi mediami zaczynał od rzeszowskiego oddziału „Gazety Wyborczej”, potem zaliczył przygodę w Akademickim Radiu Centrum, pisał do „Aktivista”, „Hiro” i „Exklusiva”. Kierował Muzyką i Filmem w Onecie, współtworzył T-Mobile Music, a teraz jest wicenaczelnym „Gazety Magnetofonowej”, współpracuje też z Interią oraz serwisem Red Bull Muzyka. Na życie zarabia również jako content manager w branży ecommerce.