Ładowanie Wydarzenia

Zapraszamy na trzydniowe Warsztaty akwarelowe dla dorosłych w dniach 28.02. – 1.03.2020, które poprowadzi Miłosz Nosiadek w Galerii Fotografii.

KARTA ZGŁOSZENIA
Cena warsztatów to 180 zł
(w cenie materiały do pracy: 5 farb akwarelowych, pędzel, 3 kartki papieru akwarelowego)

Zajęcia skierowane są do wszystkich dorosłych — zarówno do początkujących, którzy marzyli o rozpoczęciu swojej przygody z akwarelą, jak i do bardziej zaawansowanych, chcących wprowadzić coś nowego do swojej twórczości.

Liczba miejsc ograniczona, obowiązuje kolejność zgłoszeń i wpłat:
zapisy — Marta Ciućka (m.ciucka@sok.com.pl)
OSTATECZNY TERMIN WPŁAT NA KONTO ŚOK: max. 3 dni od wysłania karty zgłoszenia.

Program zajęć
28.02.2020, godz. 18.00 – 20.00
zajęcia z perspektywy linearnej i powietrznej

29.02.2020
godz. 10.00 – 14.00
zajęcia z wilgotności akwareli
godz. 15.00 – 19.00
zajęcia z kompozycji obrazu

1.03.2020, godz. 10.00 – 13.00
malowanie własnego obrazu podsumowującego warsztaty

Prowadzący
Miłosz Nosiadek — członek Stowarzyszenia Akwarelistów Polskich, malarz akwarelista, skrzypek, architekt. Brał udział w wielu wystawach, zarówno indywidualnych, jak i zbiorowych, międzynarodowych oraz w Europejskim Sympozjum Akwareli. Prowadzi także warsztaty malarstwa akwarelowego w kraju i za granicą. Jego największym dotychczasowym osiągnięciem było prowadzenie warsztatów we Włoszech, w Fabriano, na największym światowym festiwalu akwarelowym FabrianoInAcquarello. Był jedną z 40 osób, które zostały wyłonione z grona 1450 artystów z całego świata by pokazać swoje umiejętności. Jest liderem Polskiej grupy na festiwalu UrbinoInAcquarello we Włoszech.

W dniach 10.01 – 10.02.2020 w Galerii Fotografii w Świdnicy prezentowana jest wystawa IMPROWIZACJE AKWARELOWE MIŁOSZA NOSIADKA. Wystawa przedstawia improwizowane akwarele tworzone przez autora w celu uwolnienia wewnętrznej ekspresji, która pojawia się na skutek inspiracji krajobrazem dalekiego wschodu. Na obrazach ścierają się wpływy wschodu i rodzimego zachodu, pełne kontrastów, które są jednym z głównych założeń malarstwa autora.